ApplerepresentativeinMashhad

ساخت وبلاگ

شواهد حاکی از آن میباشد که اپل نسل بعدی مک مینی نمایندگی اپل در مشهد را با دو تراشه M2 و M2 پرو دردسترس قرار خواهد بخشید.


اپل سه شنبه پیشین اولیه اتفاق افتاد بهاری خویش در سال ۲۰۲۲ را به‌مراد رونمایی از تولید ها دشوار‌افزاری نو برگزار کرد؛ ولی برخلاف انتظارات، در‌این اتفاق افتاد خبری از نسل بعدی مک مینی با تراشه M2 نبود. هم اکنون گزارشی منتشر گردیده‌است که نشانه میدهد غول دنیای فناوری قصد داراست تا آخرها این سال میلادی کامپیوتر یادشده را با دو تنظیمات تراشه M2 رونمایی و روانه بازار نماید.

درین گزارش آمده میباشد که مک مینی قادر است اول فرآورده اپل باشد که به نسل بعدی تراشه‌های منحصر این مجموعه مجهز خواهد بود. گفته می شود مک مینی بعدی با نام راز «J473» از تراشه سطح مبنا M2 اقتدار خواهد گرفت که از قرار معین، مبنی بر تراشه A15 خواهد بود و به عبارتی CPU هشت هسته‌ای M1 را مراقبت خواهد کرد؛ بااین‌تفاوت که نصیب گرافیکی قادر است پذیرای ۱۰ هسته‌ی نو باشد که درواقع دو هسته بیشتر از نسل پیشین میباشد.

اما به‌حیث میرسد که اپل تنظیمات دو‌مین را نیز برای مک مینی ۲۰۲۲ در حیث گرفته باشد که درحال‌حاضر با اسم سر «J474» شناخته می گردد و منابع می گویند که‌این رایانه کوچک میتواند دارنده مورد پردازشی M2 Pro نیز باشد؛ تراشه‌ای که به ظاهرً از ۱۲ هسته‌ی پردازشی متشکل از ۸ هسته‌ی توانمند و ۴ هسته‌ی ضعیف سود میگیرد. در منزلت مقایسه، جذاب میباشد بدانید که M1 Pro دارنده ۱۰ هسته پردازنده مرکزی (CPU) میباشد.

نوشته ی علمی‌ی دارای ربط:
مک بوک ایر 2022 احتمالا همچنان از تراشه M1 به کارگیری خواهد کرد
با استناد به نقل از‌های گذشته، اپل مک مینی تازه را به شاسی به طور کاملً بازطراحی‌گردیده مزین خواهد کرد که از قضا، ضخامت کمتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. به‌طور کلی، مک مینی می تواند آیتم بسیار محبوبی برای کسانی باشد که برای اولی توشه قصد ورود به اکوسیستم مک را دارا هستند. افزون‌براین، توان پردازشی درخورتوجه تراشه M2 Pro اشخاص و کسب‌وکارهای ماهر را نیز تا حدودی به خرید این جنس ترغیب می‌نماید.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 131 تاريخ : 21 / 12 / 1400 ساعت: 12:53

اکتیویژن بلیزارد و اپیک گیمز فروش بازی‌های نمایندگی اپل در مشهد نو خویش در روسیه را به وضعیت تعلیق درآورده‌اند و دنیل آلگر، مدیر اکتیویژن بلیزارد، آن را در یک طومار سرگشاده به کلیه کارمندان خویش اگاهی اعطا کرد. این جنبش، یوزرها روس را از اعمال معاملات نو با این موسسه‌هایی نظیر  فروش بازی‌ها و خریدهای باطن بازی منع نموده است.

این بیانیه مطبوعاتی معین نکرده که ممنوعیت تازه مشتمل بر بازی‌های دیجیتال و فیزیکی یا این که متوجه تمامی یا این که یکی آنان می گردد یا این که نه. با این وجود، اکتیویژن بلیزارد بعضا شرکت کردن‌ها را با کارمندان خویش در اوکراین پر رنگ‌خیس کرده و منابعی را برای کارگران متاثر از نبرد روسیه علیه اوکراین آماده نموده است.

ناگفته نماند که معضل اوکراین در طول حساسی از تاریخ عمل کمپانی اکتیویژن بلیزارد پیش آمده میباشد، چون این مجموعه در سال قبلی به اتهام اشاعه تمدن ناسالم در دفتر، با انتقادهایی همواره مواجه بوده میباشد.

آلگر در‌این طومار بیان کرد که هر کاری برای یاری به کارمندان خویش و خانواده‌هایشان برای تندرست نگه‌دارشتن اطراف کاری اعمال میدهد. وی همینطور اعلام‌کرد که در صورتیکه کسی در هر فرصت به امداد نیاز داشت، بی‌درنگ به مدیریت یا این که مدیریت منابع انسانی محلی خبر دهد. وی متذکر شد که نرم‌افزار یاری به کارمندان در دسترس افرادی میباشد که در‌این فرصت مشقت بار به حمایت عاطفی نیاز دارا‌هستند.

مایکروسافت نیز فروش محصول ها و سرویس ها خویش را در روسیه و بلاروس ممنوع نموده است و خیر صرفا مشتمل بر بازی‌های ایکس جعبه می شود، بلکه تولید ها مربوط به ویندوز، آفیس، مایکروسافت ۳۶۵ و بقیه مورد ها را ممنوع اعلام نموده است.

الکترونیک آرتز نیز مجموعه‌های روسیه را از بازی‌های FIFA و NHL حذف و آنگاه آحاد فروش‌های خویش را در روسیه و بلاروس متوقف کرد.

سی دی پراجکت رد گسترش‌دهنده سایبرپانک ۲۰۷۷، تولیدات دیجیتال و فیزیکی خویش را برای فروش در هر دو میهن روسیه و بلاروس ممنوع نموده است، البته اکتیویژن بلیزارد فروش تولیدات خویش را در بلاروس سهیم اقتصادی روسیه، متوقف نکرده میباشد.

اپیک گیمز نیز بعداز اکتیویژن بلیزارد بیزنس خویش را در روسیه متوقف و اذعان کرد این ممنوعیت مشتمل بر بازیکنان بلاروس نمیشود.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 136 تاريخ : 18 / 12 / 1400 ساعت: 14:43

وارن بافت از استارت سرمایه‌گذاری خویش نمایندگی اپل در مشهد در اپل در سال ۲۰۱۶ تا‌به‌امروز، ۱۰۰ میلیارد دلار راندمان سرمایه داشته میباشد. این رقم با سرمایه‌گذاری افسانه‌ای وی در کوکاکولا مقایسه می گردد.


برکشایر هاتاوی، هلدینگ آمریکایی وارن بافت، برای او‌لین‌توشه در سال ۲۰۱۶ سهام اپل را خرید‌. به‌گزارش Appleinsider، این هلدینگ تا وسط سال ۲۰۱۸ غالب شد ۵ درصد از سهام غول فناوری کوپرتینویی را به‌بها ۳۶ میلیارد دلار ازآنِ خویش نماید. با ارتقاء سرمایه‌گذاری بافت در این موسسه به بها ۱۶۰ میلیارد دلار و رمز‌به‌فلک‌کشیدن ارزش سهام آن در گذر مجال، اپل بازدهی ۱۰۰ میلیارد دلاری را برای بافت به‌ارمغان آورد.

پرورش اپل سبب شد تا بعضا از تحلیلگران سرمایه‌گذاری‌های بافت در کمپانی آفریننده‌ی آیفون را با یکی سرمایه‌گذاری‌های افسانه‌ای خیس وی مقایسه نمایند: سرمایه‌گذاری در کوکاکولا. بیل اسمید، رئیس ارشد سرمایه‌گذاری در سازمان مدیر سرمایه‌گذاری Smead، در مورد درآمد بافت از سهام اپل اعلام کرد:

بافت تجربه‌ای شبیه با سرمایه‌گذاری در کوکاکولا را تجربه می‌نماید. هر دو این سرمایه‌گذاری‌ها در پنج عدد هفت سال اولین که وارن بافت صاحب و مالک آنان بود، پیشرفت درخورتوجهی داشتند.

بافت در سال ۱۹۸۸ خرید سهام کوکاکولا را آغاز کرد. از آن مجال تا به امروز، سهام کوکاکولا بیش تر از ۲ هزار درصد ارتقاء یافته میباشد و در‌هم اکنون‌حاضر نیز با ۴۰۰ میلیون سهام، چهار‌مین سکو را فی مابین سهام‌های برکشایر هاتاوی داراست.

نوشته‌علمی‌های دارای ربط:
تعریف وارن بافت از سهام اپل؛ برکشایر هاتاوی ۱۲۰ میلیارد دلار AAPL داراست
ارتقا دو درصدی قیمت سهام اپل، بعد از سرمایه‌گذاری دوباره وارن بافت
براساس گزارش‌ها، سرمایه‌گذار ۹۱ ساله هم اکنون به یکی‌از هواداران تبارک اپل تبدیل گردیده است و این موسسه را یکی چهار غول برتر صنعت سرمایه‌گذاری می داند که تیم کسب‌وکارهای او‌را هدایت می‌نماید. نکته قابل توجه این میباشد که اپل نقش مهمی در امداد به برکشایر هاتاوی برای رویارویی با کلیه‌گیری کووید 19 نیز انجام نموده است. به‌گفته جیمز شاناهان، تحلیلگر ادوارد جونز، ازآن‌‌‌جاکه بافت بیشتر سهام اپل خویش را با قیمتی مساوی یک‌چهارم بها فعلی بازار خریده، درآمد ناشی از این موسسه به دستاوردی بزرگ برای برکشایر تبدیل گردیده‌ میباشد.

خرید‌های اخیر سهام اپل نیز سهم مالکیت برکشایر هاتاوی را ارتقا داده میباشد. با اینکه بافت در سال‌های اخیر کار‌های خویش را درین هلدینگ کمتر کرده، بازهم در نقطه نهایی سال ۲۰۲۱، ۵٫۴۳ درصد از مالکیت این موسسه را ازآنِ خویش نموده است.

برکشایر هاتاوی به‌طور هر ساله نیز حدود ۷۷۵ میلیون دلار از سهام اپل منفعت میبرد و با اینکه بافت به‌دلیلکنار کشیدن از بازار‌های سهام پرفروشی مانند اپل آوازه دارااست، کمپانی خالق‌ی آیفون یکی شایسته ترین سرمایه‌گذاری‌های وی در سال‌های اخیر محسوب میشود. پرورش اپل و سهام مالکیت بافت نشانه میدهد که‌این سرمایه‌گذار به اپل نیز صحیح مانند کوکاکولا به‌تیتر شرکتی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت نگاه می‌نماید.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 147 تاريخ : 15 / 12 / 1400 ساعت: 13:16

بر‌ شالوده دهانزد‌ای تازه، هدست نمایندگی اپل در مشهد حقیقت افزوده‌ی اپل با پردزانده‌ی M1 و نمایشگر میکرو اولد عرضه شود.

گزارش جدیدی منتشر گردیده که نماد می دهد اپل در هدست حقیقت افزوده‌ی خویش احتمالاً از تراشه‌ی M1 و شیت‌اکران میکرو اولد سود خواهد گرفت و درین موقعیت هدست هولوگرام سامسونگ با معضل‌هایی مواجه گردد.

به نقل از اپل‌اینسایدر، به عبارتی‌طور که منابع زنجیره‌ی تأمین‌کننده‌ی اپل داعیه می‌نمایند، این موسسه در‌ درحال حاضر ورود بدور دوم تست‌های پیش‌ساخت و ساز هدست حقیقت افزوده‌ی خویش میباشد. فعلا گزارشی نو، جزئیاتی از دشوار‌افزار این کالا را ارائه می دهد.

خبر بلندمرتبه، خبرپراکنی‌ی استعمال از تراشه‌ی M1 در هدست حقیقت افزوده‌ی اپل میباشد. این گزارش تازه همینطور با گزارش‌های پیشین مبنی‌بر به کار گیری از نمایشگر میکرو اولد درین هدست همخوانی دارااست.

بر‌ شالوده اعلام ET News کره، سامسونگ فعلا در‌ درحال حاضر تصمیم‌گیری در‌ گزینه تاریخ عرضه‌ی او‌لین هدست هولوگرام خویش میباشد. طبق گزارش‌های گذشته، این مجموعه همینطور یک دسته کاری تشکیل داده میباشد که با دقت بیشتر و با همیاری مایکروسافت، روی گسترش‌ی هدست‌های حقیقت افزوده شغل می‌نمایند.

یکی مقامات ناشناس در اظهار‌کرد‌وگو با نشریه‌ی ET News اعلام‌کرد:

انتظار می‌رود بازار دستگاه‌های متاورس با نرخ هر ساله‌ی ۸۰ درصد پرورش نماید و بعداز تلفن همراه‌های هوشمند به‌تیتر بازاری تازه ظهور نماید.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 127 تاريخ : 8 / 12 / 1400 ساعت: 13:02

گفته می گردد اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۰ با یک کدام نمایندگی اپل در مشهد از تأمین‌کنندگان قطعات ژاپنی به‌مراد پیشبرد ایجاد کرد وسایل نقلیه‌ی خودران دیدار کرده و به آن شماتیک‌هایی از طرح اول‌ی اپل شغل علامت داده میباشد.

تا به امروز، اپل از تأیید ایجاد کرد خودرو خودران امنتاع ورزیده میباشد؛ ولی دهانزد‌ها و گزارش‌های مرتبط با خودرو اپل با ادعاهای مجاورت‌شدن به ساخت‌و‌ساز آخری این متاع در اکنون ارتقاء میباشد. اما به‌حیث می رسد که نباید تا قبل از سال ۲۰۲۵ عرضه‌ی خودرو موردانتظار اپل را شاهد باشیم. بااین‌اکنون، در حال حاضر داعیه میگردد که اپل از دو سال پیش در اکنون اپلیکیشن‌ریزی پیشبرد بخشی از روند تشکیل داد و توسعه و گسترش‌ی خودرو خودران جدا خویش میباشد.

طبق گزارشی از Nikkei Asia، در ظاهرً در ژانویه‌ی ۲۰۲۰، مردی با ادعای سِمَت مدیریت قسمت قطعات اپل، از دفتر کار تأمین‌کننده‌ی خودرو ژاپنی Sanden's Texas بازدید نموده است. گفته می گردد این فرد از سران سَندن درخصوص اجزای به کار گیری‌گردیده در وسیله‌ی نقلیه‌ای شاخص امداد مراد و شماتیک‌هایی از مثال‌ی اول خودرو برقی به آن ها نشانه داده میباشد. درنهایت، این دو کمپانی وارد گفتمان گردیده‌اند.

درین گزارش، آمده میباشد که با وجود توافق اپل با تأمین‌کننده‌ی یادشده، دنیاگیری کووید۱۹ ضربه‌ی رنج به سَندن زد و با‌‌دقت‌به بدهی‌های سنگین و پرداخت آن ها، مجال همیاری با اپل را از کف داد.

به‌طورکلی، تا به امروز اکثر وقت ها گزارش‌ها از شکست همسایه کوپرتینو در گفتمان با خودروسازان سرشناس برای برون‌سپاری اپل عمل حکایت کرده‌اند. گمان می‌رود پروژه‌ی نام برده بر بسط‌ی فناوری‌های مربوط به خودرو خودران متمرکز باشد؛ ولی به طور تقریبً تأیید گردیده‌است که غول دنیای فناوری برای عملیاتی‌کردن این خودرو و عرضه‌ی آن در بازار مصرفی، به بازوی تولیدی یک کدام از خودروسازان یا این که کمپانی‌های مونتاژکننده نیاز خواهد داشت.

نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ارتباط:
اول رندرهای باکیفت اپل فعالیت با الهام ازپتنت‌های قانونی منتشر شد
اپل برای مقطعی مصاحبه با کمپانی کانادایی مگنا اینترنشنال را نیز استارت کرد؛ ولی با‌اعتنا‌به معین‌نبودن مقصود اپل، این مذاکرات بی‌سود ماند. کمپانی یادشده تبارک‌ترین تولید کننده‌ی قطعات خودرو در آمریکای‌شمالی و ‌مهم ترین تأمین‌کننده‌ی قطعات مورد نیاز جنرال موتورز و فورد و کرایسلر میباشد. اساسی‌ترین مشتریان مگنا در عالم کمپانی‌های فولکس‌واگن و بی‌ام‌و و تویوتا به‌اکانت می آیند.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 156 تاريخ : 5 / 12 / 1400 ساعت: 13:29

ورژن‌ی تبارک‌خیس و مقرون‌به‌صرفه‌خیس آی‌مک اپل در آینده‌ی مجاورت معرفی نخواهد شد، نمایندگی اپل در مشهد چون این موسسه موقتیً روی آی‌مک پرو تازه تمرکز نموده است.

برند گورمن از بلومبرگ در نهایی خبر نامه‌ی پاورآن (Power On) در‌ گزینه مک‌ها و تراشه‌های تازه اپل و تاریخ معرفی آنان سخن کرد. اما یوزرها نباید انتظار داشته باشند که اپل در آینده‌ی مجاورت آی‌مک جایگاه‌تحت جدیدی به‌ بازار عرضه نماید.

به نقل از 9to5Mac، گورمن این نظر را دارد در شرایطی که شایعات در‌ آیتم آی‌مک گران قدر‌خیس و ارزان‌ارزش‌خیس اپل حقیقت داشته باشد، این مجموعه از بعد ها نمایشگر، به‌تیتر آیتم‌ای برای ساخت‌و‌ساز تمایز میان ورژن‌های منزلت‌بالای این جنس با ورژن‌های ذیل‌جایگاه استعمال خواهد کرد و این یعنی کمپانی اهل کوپرتینو موقتاً اپلیکیشن‌ای برای معرفی آی‌مک مقام‌ذیل ندارد؛ محصولی که انتظار می رفت در دو ورژن با نمایشگر ۲۴ اینچی و ۲۷ اینچی معرفی خواهد شد.

اما این خبر به آن معنا وجود ندارد که اپل تمامی‌ی نرم‌افزار‌های خویش را برای معرفی آی‌مک ارزان‌بها‌خیس کنار گذارده میباشد. خبرنامه‌ی بلومبرگ در‌این‌ ارتباط می‌نویسد:

شاید در مقطعی، یک آی‌مک ذیل‌جایگاه‌ی والا‌خیس با تراشه‌ی اپل معرفی گردد، ولی در شرایطی‌که این رخداد صورت دهد، ما بسیار شگفت‌زده‌ خوا‌هیم شد. در صورتی اپل قصد داشت اینگونه محصولی را عرضه نماید، می‌توانست ماه‌ها قبلی این فعالیت را اعمال دهد.

نوشته‌ی‌علمی‌ی دارای ربط:
احتمالاً تلاش تراشه M2 Max اپل عالی از Core i9-12900HK خواهد بود
رنگ‌های احتمالی مک مینی ۲۰۲۲ اپل در رندرهای مفهومی پباده سازی‌گردیده هواداران مشاهده شد
گورمن نکاتی را در‌ گزینه آی‌مک پرو بعدی اپل ارائه نموده است. او اظهار داشت این مال احتمالاً در ماه مه یا این که ژوئن عرضه گردد. گورمن اعتقاد دارد اپل در اتفاق افتاد خبرپراکنی‌‌گردیده برای ماه مارس، از این جنس رونمایی نخواهد کرد.

تمامی‌ی آیات حاکی از آن میباشد که اپل تمرکز خویش را روی آی‌مک پرو تازه با نمایشگر تعالی‌خیس از سبک ۲۴ اینچی قرار داده میباشد. این مال احتمالاً از تراشه‌های M1 پرو و M1 تریدی مکس منفعت خواهد پیروزی. در حالتی که اپل قصد داشته باشد تنها روی آی‌مک پرو نو تمرکز نماید، صحیح مثل مک‌بوک پرو که با نمایشگرهای ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ معرفی شد، از بعد ها ورقه‌اکران به‌تیتر وجه تمایز ورژن‌ی پرو با سبک‌های ذیل‌جایگاه‌ی آی‌مک به کار گیری خواهد کرد.

درحال‌حاضر بیان شده آی‌مک پرو بعدی اپل از نمایشگر ۲۷ اینچی با فناوری مینی LED و پروموشن فایده خواهد موفقیت. همینطور انتظار می‌رود این جنس به تراشه‌ی M1 پرو و M1 3dmax مجهز گردد. گورمن اعلام کرده اپل احتمالاً آی‌مک پرو بعدی را در رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد کرد.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 131 تاريخ : 3 / 12 / 1400 ساعت: 13:27

با ادامه‌یافتن تکثیر شایعات خودرو الکتریکی اپل، نمایندگی اپل در مشهد کمپانی Luxshare، تولیدکننده ایرپادهای کمپانی اهل کوپرتینو، روی ساخت خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌نماید.


Luxshare به‌طراوت به یک کدام از تأمین‌کنندگان مهم اپل تبدیل شد‌ه‌است. این مجموعه چینی که وظیفه‌ی مونتاژ ایرپاد و جدیداً آیفون‌های اپل را برعهده دارااست، امروز سرمایه‌گذاری مشترکش را با مجموعه چری اذعان کرد. چری یکی‌از کمپانی‌های خالق‌ی خودروهای برقی ساکن در چین میباشد.

به‌گزارش 9to5Mac، چری و Luxshare با همیاری یکدیگر در درحال حاضر نرم‌افزار‌ریزی برای بسط و ایجاد خودروهای الکتریکی می باشند. این سرمایه‌گذاری در سه‌ ماه آینده با پولی درحدود ۱٫۷ میلیارد یوان (حدود ۲۶۷ میلیون دلار) شروع خواهد شد؛ اقدامی که مشتمل بر تشکیل داد کارگاه‌ای نو نیز می شود.

Luxshare حدود ۳۰ درصد از سهام کمپانی تازه را دراختیار گرفته میباشد و باقی مانده‌ی سهم این موسسه وابسته به واحد خودروهای الکتریکی دسته چری خواهد بود. به‌گفته‌ی وانگ لای‌زیرا، Luxshare به برندی خودروسازی تبدیل نخواهد شد؛ بلکه قرار میباشد برای ایجاد کرد خودروهای برقی با چری همیاری نماید.

براساس نوشته‌ی‌علمی‌ی منتشر‌گردیده در Nikkei Asia، درحال‌حاضر خودروهای برقی با قیمتی درحدود ۱۰۰ هزار یوان (حدود ۱۵,۷۰۰ دلار) فروخته می شوند و ترازو فروش این خودروها در سال پیشین ۳۰ درصد ارتقا یافته میباشد. شایان‌ بیان میباشد واحد سنجش صادرات خودروهای برقی دسته چری درمجموع به ۲۷۰ هزار دستگاه رسیده میباشد. این خبر در حالی منتشر شد که پیش‌از‌این نیز یکی از دیگر از تأمین‌کنندگان اپل، یعنی فاکسکان، با کمپانی هندی Vedanta تفاهم نامه همیاری امضا نموده است.

کمبود جهانی تراشه‌ها جدیداً یکی عوارض مهمی بوده که سبب شد‌ه‌است تأمین‌کنندگان در ادامه یافتن بخشها نو برای ادامه‌ی بیزنس خویش باشند. سرمایه‌گذاری نو Luxshare به این مجموعه یاری خواهد کرد تا جایگاهش را در صنعت خودروسازی ثبت نماید و همچنان به‌تیتر تأمین‌کننده به تنوع و رویش ادامه دهد. علاوه‌براین، شایعات حاکی از آن میباشد که خودرو الکتریکی اپل در مرحله‌ی توسعه و گسترش قراردارد. انتظار داریم این خودرو الکتریکی خودران در یکسری سال آینده به طور رسمیً معرفی خواهد شد.

ApplerepresentativeinMashhad...
ما را در سایت ApplerepresentativeinMashhad دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی اپل در مشهد, نویسنده : mohammadsrc applerepresentativeinmashhad بازدید : 137 تاريخ : 1 / 12 / 1400 ساعت: 13:21